dissabte, 14 de maig del 2011

Anem a més

Ja hem travessat l'equador de la campanya.

Continuem pas a pas, treballant el territori i compartint plantejaments amb diferents veïns i veïnes dels barris de Vilassar. Estic disfrutant aquesta campanya. Passi el que passi el 22 de maig, haurà valgut la pena. Contínuament estic coneixent situacions i persones, persones d'una gran vàlua.

Sóc un apassionat de la política, però no de qualsevol política. M'interessa aquella que implica tracte directe, de pell, com m'agrada dir; aquella que es deixa sorprendre positivament per la gran diversitat humana.

Els nostre Vilassar és més divers del que ens imaginem, i això està molt bé. El nostre projecte de vila ha de poder incloure aquesta diversitat. Al cap i a la fi, som un poble modern. I la modernitat implica diversitat, canvi, evolució, innovació. Sempre per millorar les condicions de vida de les persones.

Cada cop estic més convençut de la nostra aposta per donar veu a aquest Vilassar del segle XXI, que des de les seves arrels identitàries serà capaç de superar les dificultats i projectar-se cap al futur amb forces renovades. L'objectiu: que hi hagi vida.

1 comentari:

  1. Tant de bo tinguis raó, un poble sense vida no te futur, una part molt important es el comerç i la cultura.

    ResponElimina